07/10/2011

Tillykke til Jeanne

Så blev det fredag, og den heldige modtager af min give-away med "Kan man spise softice med pinde" skal have besked. Alle navne blev skrevet op på en liste med 24 numre, alle navne gentaget det antal gange, der var lodder til. Og så blev et nummer trukket ved hjælp af en tilfældig nummer vælger- gadget på Duncans Iphone. Og sådan gik det til, at Jeanne blev den heldige vinder. Send mig en mail med din adresse, så sørger jeg for at bogen kommer dumpende direkte fra forlaget! 


Nummeret blev trukket med hjælp af Duncans Iphone og RPG roler

2 comments:

  1. Neeej :) Hvor dejligt! Den vil jeg glæde mig til at modtage, - Mange tak!

    ReplyDelete
  2. Jamen, selv tak. Egentlig er det jo ikke mig, der har gjort noget andet end at være mellemmand. Jeg håber, du/I bliver glade for bogen!

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...