05/03/2012

For altid


Jeg ved, mange sveder, når de bliver mor. Men det er sandsynligvis de færreste, der sveder i en polyester skjorte og en nederdel, der er forbløffende kunstig. Sådan var det for mig. Manner, hvor var der varmt den dag i Durban på dommerens kontor. Selvom der var både sved og tårer, var der til gengæld hverken blod eller jordmødre. Barnet skreg heller ikke, men sov istedet sødt i sin klapvogn.

Tænk at det er to år siden Samuel blev min dreng, og jeg fik lov til at blive hans mor for altid.
Vi fejrer ikke dagen som sådan, men vi husker på det, og fortæller hinanden, at i dag er særlig for vores familie.

3 comments:

  1. Tillykke med 2 års dagen som familie:) Smuk dag!!

    ReplyDelete
  2. Som tiden flyver - er det virkelig allerede 2 år siden? Du har nu nok gjort dit, til at blive mor! Al kærlighed til hele familien herfra.

    ReplyDelete
  3. Tillykke med dagen og med hinanden :o)

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...