02/05/2011

Bryd et tabu - om psykisk lidelse

Blot en lille reminder, at det er fra i dag temaet om psykisk lidelse kører hos Mette B. Psykiske lidelser er svære at se, og har i flere år og generationer været npget, der blev behandlet bag tykke murer, eller som ikke blev snakket om udenfor familien. Derfor er det svært for mange, at møde et menneske, som er syg i psyken - for hvordan forholder vi os til det? Ved en brækket arm eller en operation ved vi, hvordan vi kan støtte og hjælpe, men en usynlig og langstrakt ting, der foregår indeni et andet menneske, kan være sværere at håndtere.

Læs med og bliv lidt klogere på, hvordan det er at leve med en psykisk lidelse.

2 comments:

  1. Tusind tak for at sprede budskabet. Allerede nu kan jeg se, at for mig ukendte læsere har været på besøg, så det gør en forskel.
    Klem og god dag,
    mette

    ReplyDelete
  2. Selv tak. Det er godt, du kan se, der kommer flere til end der ellers ville have været!

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...