24/02/2011

Det ér på vej

Lige så stille pibler det frem. Godt nok har vi heller ikke fået mere sne i de sidste dage, så de små løgvækster har ikke fået endnu et lag at skulle igennem. For en uge siden var det kun vintergækkerne, der rigtigt var til at se. De måtte en tur ned med nakken under snemasserne. 

Hvad kan det ikke blive til efter et par uger med sol? Jeg glæder mig mere en almindeligt til at se blomsterne, for det bl.a. de her, der springer ud dette forår. Hvordan mon de ser ud i min have? Kan de trives her? 





3 comments:

  1. Det ser dejligt ud med de forårstegn under sneen. Det er utroligt, at vintergæk og erantis har sådan en råstyrke og pipler frem, mens det endnu er så koldt. Det fascineres jeg over hvert år!

    Tak for synet. Det gjorde godt! :)

    Ha' en dejlig aften.

    ReplyDelete
  2. Vores spirer er glaseret med is:-)

    ReplyDelete
  3. Den er helt sikkert på vej. Jeg så den første vibe i fredags. Den var helt alene. Jeg håber den klarer sig indtil resten ankommer!!!

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...