07/08/2010

Fint besøg

I går kom min fætter på besøg i sin fine, gamle volvo. Spejlblank lak, smukke buer og fine vinkler. Man sidder helt vildt lavt i den, og komforten er måske nok en anden end i en bil af i dag. Men detaljerne ...

                                         

                            




Bilen er importeret fra USA og har engang været ejet af én, der studerede ved St. Mary's college - hvor det så end er. Men jeg kan snildt forestille mig et college miljø med bøger, kaffe og kjoler i stil med "An Education". 

2 comments:

  1. Den er rigtig flot. Og tænk at han nænner at sælge den!! Meeen der kommer nok en ny;-)

    ReplyDelete
  2. Den er super flot! Selv Samuel måtte gå to gange rundt om den for at beundre! Og så tror jeg nok, det er denne her han vil beholde ... eller var det en af de andre?!

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...