08/05/2010

En slags gæsteblogger

I sidste weekend havde vi besøg af den dejlige Naomi og dennes forældre. Naomi var så elskværdig at øve sig at flette på mit hår. (Nej! hvor er det dejligt sådan at blive nusset tålmodigt) Da det lykkedes at lave en fletning, måtte vi naturligvis tage et billede. Det blev til at Naomi lavede en foto-seance i spisestuen. Et par af billederne ser I her. Et selvprotræt, et portræt af mig og  min fletning. Og et ret godt billede af nogle stearin lys. At opstillingen halter er min "skyld". 

7 comments:

  1. Sikke nogle gode billeder :)

    ReplyDelete
  2. Mor/Jane08 May, 2010

    Næh... Så fint. Både frisuren og billederne:-)
    Også hyggeligt med en slags "gæsteblogger";-)

    ReplyDelete
  3. Hun ser super cool ud og udstråler: "jeg kan bare det der!" Naomi altså :-)

    ReplyDelete
  4. super flotte billeder.. hende Naomi er sej

    ReplyDelete
  5. Jo, hun er temmelig sej og god, hende Naomi!

    ReplyDelete
  6. Anonymous11 May, 2010

    Hun øvede sig også rigtig meget på menighedsweekenden. Hun er altså en dejlig tøs ;o) Og en god fotograf!

    ReplyDelete
  7. Dejlige billeder Anne, der skal nok lidt tålmodighed til sådan en fletning, men resultatet er godt nok.
    I kærlige tanker, god weekend.

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...