12/04/2010

Bleer 2

Som jeg så stolt skrev forleden dag har vi taget Naturecare bleer i brug. Her kommer anden del af hvad der ser ud til at blive en længere historie: Jeg fristes til at bruge et udtryk med ikke at være til andet end at lukke op og sk... i, men det er netop dét, der er problemet: det du'r de ikke til!!! Der er, tilsyneladen/håber jeg, en fejl på bleerne i den pakke, vi har anskaffet os, der gør at hver anden (2.!) ikke kan lukkes. Enten er der kun én lukke dims eller også er der halvanden. Ud af en pakke bleer på 60 styk er 30 ikke i orden.
Med det resultat at vi på weekendens besøg, hvor vi jo var udstyret med de før omtalte miljø-rigtige bleer, måtte en tur inden om Lendum Brugs for at købe nye bleer. Så nu er jeg der, hvor jeg ikke vil være. Jeg putter min søn i Pampers....
Følg med i næste afsnit, hvor jeg henvender mig til salgsstedet. (Og muligvis producenten for at få erstatning for svie og smerte ved at reklamere for et produkt, der viser sig ikke at kunne bruges.)

2 comments:

  1. Skid på det.. altså det der med Pampers. Du står forrest i køen af laaaange, velformulerede meninger om dette og hint, nogen du endda selv har stillet op. Og nej, det er ikke muligt at passere forhindringsløbet uden at snuble i nogen af ens egne (gode og alligevel begrænsende) meninger. Tro mig, jeg har måtte revurdere en del meninger (specielt i anden omgang) om is, søskendekærlighed, parabener og muligheden for hormonskader, for i stedet at lukke øjnene for farlige parfumestoffer ved at proppe dims i håret på mit yngste barn, så hun ikke skriger helt så meget når jeg reder hende. Jow jow.

    ReplyDelete
  2. Enig!
    Jeg er også fuldstændig ligeglad med mærket og firmaets overbevisning, bare jeg slipper for lort og tis andre steder end indefor bleen.

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...