10/06/2009

Idéer, idéer, idéer til haven...

Åh, jeg holder af at drømme om min have her og der. Holder af at samle fine og spændende billeder og blive glad ved tanke om farver, tekstur og fantasi. 
Billederne her har jeg fra to blogs, som jeg har fundet og følger med glæde. Den ene er apartmenttherapy.com - her er masser af idéer t il indretning inde som ude. Den anden er studiog.greay
er.com - her er det en landskabsarkitekt, som deler af sine idéer og inspiration. 
Om min have nogen sinde kommer til at ligne nogen af delene er egentligt underordnet. Inspiration er ikke til for at blive kopieret men til for at hjælpe én selv på rette vej. Så tak til alle, der deler tanker, idéer og inspirationskilder - både om have, hus, indre og liv i det hele taget!








No comments:

Post a Comment

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...