18/02/2009

Personlig fordybelse og inpsiration i fællesskab.

"Mærker du en længsel efter at lade Gud blive en større del af dit liv, efter at fordybe dig mere i Bibelen og det kristne budskab, også i din hverdag? Kender du længslen, kender du sikkert også oplevelsen af, at det er svært at forene den med din hverdag og dine vaner.I februar og marts kan vi måske hjælpes ad?"
På mandag starter et temaforløb i min Kirke - og det er min kirke med stort K, for det er ikke kun i "mine" menigheder det kommer til at løbe af stabelen. Jeg er meget spændt, dels fordi jeg selv har været med til at lave materialet, og dén process var rigtig spændende, sjov og berigende at være med i. Men jeg glæder mig også til at være med til sammen med andre at fordybel mig i det samme materiale over en periode på 5 uger. Det har jeg aldrig prøvet før.
Jeg har før været i en gruppe med andre, som også længtes efter at dybere liv. Men jeg har aldrig på denne måde fylgtes med andre med samme udgangspunkt for reflektion og bøn. Hver dag er der en lille tekst, et stykke til reflektion og en bøn. Og hver søndag samler gudstjenesten op på ugens tema. På den måde kan alle fordybe sig på deres egen måde, og samtidig kan vi støtte hinanden i fællesskab.
Har du lyst til at følges med mig- og kan du ikke få fingre i et hæfte - så kan du følge med på bloggen her.

No comments:

Post a Comment

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...