16/12/2008

Vi synger med Maria


Jeg elsker sangene omkring jul. Særligt dem, om Maria. På søndag skal vi i kirken synge: "Vi synger med Maria vor store glæde ud til ham, som gav os Jesus, til Himlens høje Gud. For helligt er hans navn, ja, helligt er hans navn." Og om aftenen skal vi herhjemme synge
"Born in the night, Mary's child, a long way from your home. Coming in need, Mary's child, born in a borrowed room.
Clear shining light, Mary's child, your face lights up our way: light of the world, Mary's child, dawn on our darkened day.
Truth of our life, Mary's child, you tell us God is good: prove it is true, Mary's child. Go to your cross of wood.
Hope of the world, Mary's child, you're coming soon to reign: king of the earth, Mary's child, walk in our streets again."
Jeg tror, det er underet i at et lille menneske, var være min frelser.

2 comments:

  1. Hej Dejlige

    Jeg vil også være med, jeg er også helt vild med julesange, de fortæller så meget, og det er både de gamle og de nye.

    Mon i har set filmen, jeg er meget spændt på hvad Duncan synes.

    Jeg synes at filmen har så mange forskellige dele, og aspekter.

    ReplyDelete
  2. Hej Sanne!
    Vi har ikke set filmen endnu - jeg tror det bliver en weekend ting :-)

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...