22/07/2011

En kælling fra hver by

 Jeg har opgivet at samle på ét stel af nogen art. Måske med undtagelse af glas. Men hvad angår tallerkner og krus er der dømt frit spil. Når bare det er en nuance af blåt er det velkomment. Vores tallerkner er fundet i sæt af 6-10 stykker. Så det kan se ens ud. Krusene er på ingen måde ens.

Faktisk er jeg begyndt at gøre en dyd ud af det med kopperne. Det gør mig glad, at der er forskellighed på mit bord. Det er rart, at der altid er en kop, der passer til ens humør; skal den være stor eller lille, rund eller kantet, være af porcelæn eller af keramik? We have it all....


Skørt, måske. Men jeg elsker det!

6 comments:

  1. Jeg synes ikke det er skørt, og jeg gad godt have det koncept, men man smider jo ikke service ud ;-) God fredag til dig.

    ReplyDelete
  2. Det er overhovedet ikke skørt, for det har jeg også. Dog har vi lige fået tallerkener, der er ens, fordi rigtig mange af de gamle var blevet til mosaik...
    Klem

    ReplyDelete
  3. Anne, jeg har det fuldstændig ligesom dig, når det gælder kopper og krus. De skal sgu ikke være ens! ;) Det er skønt med forskellige farver, former og mønstre alt efter humør. Og jeg synes det gør en borddækning mere spændende med de forskelligheder.

    I det hele taget er jeg glad for forskelligheder og det er du vist også. Så hurra for det! :) Og god weekend i øvrigt.

    ReplyDelete
  4. Fine kællinger, der bor godt hos jer:-)

    ReplyDelete
  5. :-) dejligt at høre vi eR flere der synes forskellighed er godt også hos kopper! Præcis som Charlotte siger er det fine kællinger!

    ReplyDelete
  6. Og du har stadig den store blå fra mig, da vi bare var små tøser. Jeg savner min lyserøde. Aner desværre ikke hvor den er landet.
    Der er fine fine kopper i Netto i denne uge.
    Kram

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...