14/12/2010

Fødselsdag for første gang

Samuel bliver to år. Fødselsattesten siger i morgen, men vi holdt det i lørdags med tre ud af fire bedster og en ud af to onkler. Det var et hit. Ikke selve det at fylde år. Det forstår han ikke rigtig. Heller ikke det med pakker. Det tog laaang tid at åbne, for hver eneste gave indeholdt noget fantistisk, som man kunne lege med. Så det gjorde han. Og den store fra Onkel Lasse kunne Samuel endda sidde på - og hvorfor så pille papiret af den? Inden i var der dog en meget fin lastbil og en gravko, som er blevet leget flittigt med siden lørdag. 

Det store hit var at have mormor, morfar, Grandma og Lasse til fri disposition en hel dag. Tænk alle de villige hænder! 


11 comments:

  1. Tillykke med vidunderet! Godt at høre fra dig igen :o)

    ReplyDelete
  2. Tillykke med ham. 2 år er en dejlig udfordrende super sjov alder:)

    ReplyDelete
  3. Åh.. jeg ser Postmand Per for mit øje - jeg er lykkelig over at have introduceret det til ham. Stor ære! Tillykke med ham guldklumpen og stort kram!

    ReplyDelete
  4. Hjertelig tillykke med Samuel :-)

    ReplyDelete
  5. Dejlige billeder Anne!

    Stort tillykke med sønnen din! :)

    ReplyDelete
  6. Tillykke med din søns to år og den første i forhåbentlig en lang række af fødselsdagsfester (som nok skal lære ham det der med gaver ;-)).

    :-)

    ReplyDelete
  7. Og det var fantastisk at se hvordan han nød dagen i fulde drag. Og som andre er jeg sikker på han nok skal få lært det med pakkerne;-)
    Tillykke med vores allesammens chokoladeknap. Hvor er vi heldige!!

    ReplyDelete
  8. Tillykke med din store dreng, Anne - det var dejligt at læse om jeres dag :-)

    ReplyDelete
  9. Tillykke med jeres skønne Samuel. Hvor er han blevet stor.

    Godt nytår.

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...