31/10/2010

Festlig lørdag

Man skal fejre det, der er værd at fejre. Lørdag holdt vi festivitas for min mor, der fredag blev færdig som NLP master practitioner. Det har været et intenst forløb sideløbende med almindeligt arbejde. Jeg synes, det er dejligt at se, hvordan hun har nydt det, og af bare begejstring slet ikke kan lade være at fortælle og dele af det. 

Jeg synes, det er sejt, når mennesker starter på nye uddannelser. Og inspirerende, når nogen finder dét de brænder for. At det så er min mor gør det ikke mindre sejt eller inspirerende! 


 





Vi dækkede fint op, der var bestilt mad udefra. Vi spiste, snakkede og lo. Det var hygge - for alle tre generationer!

1 comment:

  1. Master-fat-mor/mormor31 October, 2010

    Det var en fantastisk dejlig dag. Tak til jer alle fordi I gjorde det meget specielt for mig:-*
    Og jeg er glad for at du sætter billedet af Samuel og mormor på. Så ka´ jeg lettere kopiere det;-)

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...