30/09/2010

Sov jeg så bedre?

Ja, det gjorde jeg. Men ikke mere, for der var snak, spil og hygge til langt over midnat hver aften, så, ja. Udhvilet er jeg ikke, men tilpas, inspireret og glad for mine kolleger er jeg. 


Der blev bedt, delt meninger, lavet sjov og grinet højt. Vik fik vendt væsentlige emner for vores kirke, os selv og det samfund, vi lever i. Bl.a. vedtog vi officielt at give vores tilslutning og opbakning til "10 principper om asyl og invandring" som er udarbejdet af Tværkulturelt Center. På deres hjemmeside kan du læse materialet, som er blevet dugivet med de 10 principper, og begrundelser for, hvorfor de er vigtige.

Det er måske en lille ting at gøre, men det betyder i det mindste, at vi som kirke og fællesskab er med til at arbejde for at holdningen i Danmark ændres på det her punkt. Og dét vil jeg gerne være med til!

Over de næste par dage kommer givetvis et par tanker mere fra de sidste dage. Lige nu føles min hjerne som om, der er lag-på-lag med indtryk!

3 comments:

  1. Velkommen tilbage Anne. Jeg er i mellemtiden gået lidt under jorden, og bloggen er hemmelig for en tid, hvis du vil ind, så send en mail til: dr_tony_frank@hotmail.com (jo det er mig ;o)

    ReplyDelete
  2. Det lyder dejligt og meget givende med jeres fællesskab med snak, hygge og reflektion. Rigtig god weekend til dig, Anne!

    ReplyDelete
  3. Prophecy: Tak for det :-) Det er godt at være hjemme igen. Og tak invitationen!

    Madame: Det har været rigtig dejligt. Også en god weekend til dig og dine!

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...