14/04/2010

Morgen ved fjorden


Mens vejene myldrede med mennesker i biler på vej til arbejde, børnene var på vej i skole og de unge gik ind ad dørene på teknisk skole og gymnasiet gik barnet, hunden og jeg morgentur. Hvor var der smukt og stille. Mit sigte var legepladsen ved Skyttehuset. Så langt kom vi ikke inden Samuel ville ned og gå. Men hvad gør det også med en udsigt som denne? Hunden fandt en pind og Samuel fandt en fin rund sten. Dét var en rigtig god start på dagen! Hvordan er din dag begyndt?

2 comments:

  1. Hvor ser det dejligt og fredfyldt ud!
    Min dag begyndte med morgenstilhed og avisen (Politiken).

    ReplyDelete
  2. Birgitte Strand Thirup14 April, 2010

    Min dag startede med at aflevere børnene i børnehave.
    Hjem og pleje halsen med en varm kop the.
    Dagens højdepunkt har nok været at sy barselsgave til en nær kollega. Hun fik tvillinger for 5 uger siden. Så i dag har jeg kreeret et par meget små bukser og en lille bitte kjole :)

    nu er tiden kommet til at hente egne børn, og derefter nyde eftermiddagen sammen med mormor og morfar...

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...