25/02/2010

Matas

Er lige kommet tilbage fra Matas, hvor je har købt ørepropper og sovebriller. Jo jo, jeg har hørt det skulle være smart, når man skal rejse om natten.
Damerne før mig i køen blev inviteret til make up demonstration på mandag aften. Straks tænker jeg "Det kan jeg ikke! For der er jeg i Sydafrika og er blevet mor." Resten af ventetiden gik med at tænke "spørg mig, spørg mig" bare fordi jeg ligenu synes det er helt fantastisk at få lov at sige: "Faktisk er det sådan, at jeg rejser til Sydafrika lørdag for at hente vores dreng."
Hvem sagde kuller?

2 comments:

  1. Åååårh hvor er det dejligt for dig. Kender godt fornemmelsen af at have noget, man glæder sig helt vildt meget til. Det er selvfølgelig INGEN ting, når man tænker på den glæde det må være at vente på at blive mor!!! :D Det er jo helt fantastisk for jer!!!

    ReplyDelete
  2. :-) Tak, Sara. Det føles meget fantastisk ligenu....

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...