16/01/2009

Nærmest weekend

Billedet her er ikke et udtryk for hvordan her ser ud i Vejle. Her er ingen sne, selvom der er koldt i dag. Og der har ikke været klar blå himmel.
Jeg har de sidste par dage oplevet hvordan vores arbejde ikke er 7-4 men noget, som er en del af hele vores liv. Jeg tror, det er derfor det er rigtigt at kalde det tjeneste.
Det er en ikke en beklagelse. Det må I ikke tro. For når når det hele blandes sammen, så er det jo netop fordi vi igennem det vi laver får lov til at komme tæt på menneskelivet. Og det er i grunden ikke så værst. Det er faktisk temmelig smukt og i hvert fald stærkt. Ind imellem begriber jeg ikke Gud elsker os, ind imellem forstår jeg det godt. Og derimellem er jeg bare glad for at han gør det!

No comments:

Post a Comment

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...