27/02/2012

Glæder på en mandag

.... at vågne langsomt
.... at finde et menneske, hvis tankemåde inspirerer og inspireres af ens egen
.... igen at bruge min evne til at tænke i billeder og historier for at forklare det indre liv
.... at vide min hjælp er værdsat
.... at ligge ved siden af og holde om barnet, mens han faldt i søvn
.... at få idéer til at fejre påsken
.... at drikke the med manden
.... at sidde i sofaen med computeren
.... at føle verdens godhed gennem træthed
.... at mærke inspirationen og kreativiteten igen færdes i min krop, mit sind, mine tanker ...
.... at vide flyet lander med svoger og svigerinde imorgen
.... at høre aftenens musik


Hvilke glæder har din mandag haft?

3 comments:

  1. Det lyder i sandhed som en pragtfuld dag!

    Kh Helle

    ReplyDelete
  2. Mine Mandags glæder..- øh- pas :-)!
    Men, det var dejligt at læse om dine :-)

    ReplyDelete
  3. Skønt at læse om dine glæder. Min mandag var lidt grå ovenpå en dejlig vinterferie.men det er altid dejligt at dele liv og hverdag med min mand!

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...