11/02/2012

Dagens gåtur

Frisk luft. Frossen fjord. Familie på farten.

7 comments:

  1. Kære IP. Tak! Og velkommen indenfor. Bloggen er mest af alt et sammensurium af alt det, jeg falder over, tænker på og oplever. Og så prøver jeg ligesom dig selv at skrive ærligt også om det, der gør ondt og ikke er så lige til!

    ReplyDelete
  2. hmm - jeg kan ikke se billedet:-)
    Sidder lige og læser flotte anmeldelser i Politiken af den oversatte roman "Sarum" af Edward Rutherfurd. Men den har I vel læst på engelsk for længst?

    ReplyDelete
  3. Kan du se billedet nu, Charlotte?
    Vi har faktisk ikke læst den - men det lyder som om vi skal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det tror jeg helt bestemt, den er værd! - og ja tak, nu ser jeg en dejlig dag i mosaik!

      Delete
  4. Det ser ud til at have været den dejligste dag! God søndag, klem.

    ReplyDelete
  5. Dejlig kold dag og skønne billeder.

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...