18/08/2011

50% på genbrug

Jeg overtalte Junette til at tage på Genbrugsjagt i dag. Okay, "overtalte" er lidt overdrevet. Jeg sagde ordet "Genbrug" og hun var med på idéen uden videre. Hvis der er nogen, der har næse for genbrug, så er det hende! (Se bare) Faktisk er det vist hende, der har fået mig over mit teenage traume med at genbrug skulle være fordækt. (Det traume stammer fra en efterskole-tøj-ting kombineret med weekend i lillebitte hjemby)

Efter at have læst et blad i går fik jeg den idé at det muligvis kunne se sjovt og smart og fikst ud med de små lampeskærme fra lampetter hængt op sammen i små klynger. Særligt hvis de små lampeskærme bliver malet i hver sin farve og får en stofledning, der matcher. Egentlig var det sådanne små lamper, jeg ville have Junette med på jagt efter.

I sidste øjeblik ombestemte Junette sig fra at tage mig med til én herlig genbrugsbiks til en anden. Og heldigvis for det! Der hvor vi kom hen, var der nemlig 50% på alting. Alt sat ned til halv pris. Det var som at sende små børn ind i en slikbutik!

Jeg fandt mine små lampeskærme, og de skal forvandles over de næste dage.


Ooog så skulle jeg lige se rundt i resten af butikken. Her fandt jeg to Jesus billeder, som muligvis er forkerte på alle mulige måder, men åh så fine på så mange andre. (25 kr. til sammen!)

Spørg lige om jeg synes, det er gode køb? Jo tak. Det var en kærkommen rute-ændring!

3 comments:

  1. Jamen hvor heldig ka´ man være;-)
    Jeg glæder mig til at høre historien om "de gamle bukser"!

    ReplyDelete
  2. Det var da genbrugs guld i særklasse! Jesus billederne er da fine, hvordan skulle de dog være forkerte? Dem har jeg mange af, og glædes i den grad over dem. De minder mig om min elskede bedstefar, som døde da jeg var 12 år gammel.
    Kh Joan

    ReplyDelete
  3. pyt med at Jesus ligner en tysker ;) vi kan nok hive 1. kor. 9 frem, og hvis Paulus kan, så kan Jesus vel også. Glæder mig til at se hvordan lampeskærmene kommmer til at se ud.

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...