29/03/2011

Brumblebiens bagdel

Jeg har læst at "The best camera is the one that is with you". Med det in mente havde jeg mit kamera med mig i går, da jeg traskede frem og tilbage til diverse aktiveringstilbud og samtaler. Overfor kunstmuseet i Vejle er der en grøn græsplæne, som det meste af året er temmelig kedelig, men som her i foråret har den smukkeste kant af først krokus og siden påskeliljer. Her mødte jeg Hr. Brumlebi, som desværre insisterede på at forblive udenfor fokus, når jeg pegede på andet end hans bagdel...



5 comments:

  1. Jeg kan godt forstå at humlebien tiltrækkes af den smukke gule farve midt i den sarte blålilla skål. Smukke billeder Anne, ha en god dag :-)

    ReplyDelete
  2. Meget dejlige billeder !!
    Er helt forelsket i farverne _-)

    ReplyDelete
  3. Tak, Lene! Jeg forstår den egentlig også godt. Når man kommer tæt på, og ser hvor fint polen ser ud, så ku' jeg da godt ha' lyst til at sidde i en krokus!

    Losarinas mor: Tak skal du ha'! Det er meget smukke farver - jeg er helt pjattet med den lilla. Bagefter så jeg, at der også var hvide korkus, men de fangede slet ikke mit blik på samme måde.

    ReplyDelete
  4. Man kan næsten dufte honningen!

    ReplyDelete
  5. Sikke skønne billeder af Brumle :)

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...