13/07/2010

Yndig rose

Sidste år fik jeg til min fødselsdag denne yndige klatrerose. Til at den kun har stået i haven en enkelt sommer mere end i år, står den ret godt. Den er allerede ved at vise hvor meget, den kan komme til at fylde. Den står op af en meget træls nødudgang fra nabobygningen og pynter. Dét, synes jeg, er en af glæderne ved at have have: at se, hvor meget alting udvilker sig og bliver smukere år for år. Jeg øver mig i at tage samme syn med mig når det gælder alt muligt andet omkring og i mig.
Nyd den endelig! 








Glæder mig allerede til at se den næste år!

4 comments:

  1. Hvor er den yndig, så sart og fin i farven. Jeg har også en lyserød klatrerose, men den er mere pink i farven.
    Utroligt så meget glæde man kan have af roserne i sin have :-)

    ReplyDelete
  2. Birgitte Strand13 July, 2010

    Sikke en fin Rose. Jeg er ellers ikke vild med roser...


    Jeg har lige smagt på min Champagne. Den smager mere af frisk lemonade end af hyldeblomst... Så jeg kan konkludere at det skal lidt flere blomster i næste år..

    ReplyDelete
  3. Den er rigtig fin din rose. "Den yndigste rose", kunne man fristes til at synge men det er vist ikke lige årstiden;-)

    ReplyDelete
  4. @ Madame: Ja, det er rigtig dejligt!! Selvom jeg nu ikke er kommet dertil hvor det er roser frem for andre blomster... Og dog er denne fine rose en undtagelse :-)

    @ Birgitte: Den er også ret god den her! Hmm, ja, den er "sart" - men så ved du jo hvordan du skal regulerer næste år!

    @ Mor: ... jeg har nu sunget den lidt alligevel. Sådan stille for mig selv :-)

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...