04/07/2010

Fingre krydses

Hverdagsmønstre har Junette en give-away. Sådan et sjovt blog fænomen, som jeg ikke ved om i "det virkelige" liv. Måske kender du til det? Det er en form for lodtrækning, men ingen evner eller noget som helst er krævet for at deltage. Og på sin vis er det, at ville give noget væk, bloggeren som regel selv har lavet, er da en rigtig fin og nådig idé. Et koncept, det ville være sjovt at forsøge sig med udenfor bloggen også.... "Jeg vil gerne udlodde X, som jeg selv har lavet. Går du med t-shirt, der viser at du kender mig og sender du et brev, har du to chancer for at vinde...."

Junette har lavet de sejeste halskæder (jeg har en orange sko i forvejen), og udlodder nu en til have-elskeren (= en vandkande), til sko-entusiasten (=en lang støvle) og til the-drikkeren (=en kop). Alle tre på lang kæde.

Som have-elsker med hang til høje hæle, der er gift med en englænder, som til enhver tid i en hver situation sætter kedelen over til vand, mener jeg nok at kunne kalde mig en kombination af de tre. Jeg håber, Junette er enig ;-) Måske du også kan være med?

2 comments:

  1. Jeg kan godt se du passer ind i alle kategorier. :-)
    Og jeg kan heller ikke udelukke at du har været i mine tanker, mens jeg har siddet og nørklet dem, samt udvalgt dem der skulle udloddes.

    ReplyDelete
  2. Sender du ikke et billede hvor du går og roder i haven Anne, det må være en fantastisk kombination, havearbejde i stilletter.
    Spøg til side, men jeg er enig med dig, hvorfor er det kun her på bloggen at der er så stor trang til at forære noget væk?
    Det emne, er jeg sikker på bliver til et nyt indlæg en dag.
    God Mandag.

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...