21/07/2010

Ferie hit!

I sidste uge havde vi campeerende gæster. Nanne (=Anna) og Tjitje (=Thilde) med deres forældre. (Paranteserne er rent pral fordi min lille Samuel nu rask væk kopierer navne, når han hører dem.) Dét var så hyggeligt! Masser af leg, masser af mad, lidt spil, en tur til Isagers strikkebutik, sol, strandtur og snak til forældrene. På et tidspunkt kommer Anne løbende forpustet ind og gemmer sig i laden. "Hvad leger I, Anna?" spørger jeg. "Det ved jeg ikke rigtigt. Det er vist bare den der leg, hvor det er Samuel, der løber efter mig." lød svaret. Nåeh, den!
Duncan og jeg var rigtig glade for besøget. Det er kun sket én gang tidligere for nogle år siden at familien Gaarde kom på sommervisit, og alligevel føles det som om det hører sig til en god sommer. Så gentages må det. At besøget gjorde indtryk på Samuel, tror jeg nok, for her en uge senere snakker han stadig om Nanne og Tjitje, og i sommerhuset peger han ud af vinduet der hvor teltet stod. Og øver sig i hærdigt i at kravle op af stigen til hemsen - ligesom de store piger gjorde. 
Hurra for gode venner i alle størrelser!


1 comment:

  1. Venner er en go´ ting - lige som traditioner - selv om de er nye:-)
    Og vi er osse imponerede over den lille fyrs store fremskridt ud i den sproglige verden. Hele tiden kommer der nyt til. Han er SÅ dygtiii mormors dreng;-*

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...