21/04/2010

Sjov bog

"Den, der har en have og en bogsamling, mangler ingenting" har jeg læst et sted. Og så glæder jeg mig over at have begge dele! Forleden fandt jeg lidt guld på det, der må være de aller-allersidste krampetrækninger fra bogudsalget. Og så kom der et par havebøger ind ad døren. Én om cottage garden stilen og én om have-butikker, forhandlere af have merchandise og spændende haver i England. Omslaget på sidst nævnte er grønt kunstgræs/filt af en art, så bogen ikke bare ser ud, men også mærkes. Det synes jeg er sjovt. Det tiltaler mig, når fantasien bliver sat i sving af forsiden og omslaget på en bog!
Kender du nogen bøger, der er sjove på den måde?

3 comments:

  1. Ja da. :-)
    Lidt anden genre, og så alligevel ikke.
    Denne bog om stof har et stofagtigt omslag.
    http://www.amazon.com/Cath-Kidstons-Print-Brilliant-Vintage/dp/0811853586#noop

    ReplyDelete
  2. Det er et dejligt citat, du kommer med - "Den, der har en have og en bogsamling, mangler ingenting".

    Her er et link til en lille video på 1 minut, der handler om en mærkelig bog :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=wnZr0wiG1Hg

    ReplyDelete
  3. Den er også ret flot at se på, Junette! Og med blomster - så lidt have er der :-)
    Hvor er det et fantastisk link, Madame!! Tak for det!

    ReplyDelete

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...