16/04/2010

Ærteblomster



Så er der sat ærteblomster til spiring efter det obligatoriske lille døgnstid med ærter i blød først. Det skulle eftersigende være med til at gøre skallen blød, så spirene kan komme ud. Jeg ved ikke, hvad forskel det gør, for jeg har aldrig prøvet andet.
Men men hvor om alting er, så er der nu lagt op til duft både inde og ude, for sådan nogle ærteblomster dufter så fint. Det smarte er også at jo flere blomster man plukker, jo flere kommer der. Super smart når man gerne vil have blomster med ind fra haven!

No comments:

Post a Comment

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...