24/04/2008

Pretty Amazing Grace

Musik er fantastisk. Musikken kan noget sproget ikke kan. Nogle mennesker hører kun musikken, hvis de lytter til et stykke musik. Andre mennesker lægger kun mærke til teksten. Det er egentlig fascinerende at man kan lytte til det samme, men høre vidt forskellige ting.
I dag kørte jeg i min bil og var tunet ind på P4's Brødre - et godt musikprogram, synes jeg. I dag introducerede de Neil Diamonds nye single fra hans kommende CD "Home Before Dark". Singlen hedder "Pretty Amazing Grace". Det er sjældent jeg hører en sang én gang og er solgt. Men denne her er god. Den er enkel, den er stærk og den er smuk - både hvad angår musikken og teksten. Den handler om nåden. "You overcame my lack of hope and faith.... I was an empty vessel but you filled me ... "
Hør engang på http://www.neildiamond.com/

No comments:

Post a Comment

Jeg bliver rigtig glad, når der er kommentarer til mine indlæg. Så læg endelig en hilsen, når du har været forbi. Har du ikke lyst til at skrive, så alle kan se det, kan du skrive til mig på annetkthompson (a) gmail.com Fortsat god dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...